reviews
 
Lieve woorden van de mensen die ik heb mogen fotograferen. Het blijft bijzonder dat ik zulke mooie momenten
voor hen mag vastleggen.
Lieve woorden van
Donna poelman
Nou zie ik zo die foto’s Denise maar ze zijn echt niet normaal zo mooi. Wij dachten ff snel fotootje op marina strandje haha maar dit stijgt boven onze verwachtingen.
Lieve woorden van
ESTHER BINKEN
Voor Moederdag wilden we een mooie foto van het gezin (vier volwassenen en twee kinderen) aan (o)ma geven. We kwamen bij Denise uit om de foto’s van ons te maken. Contact leggen ging makkelijk per telefoon. We besproken samen de locatie, en de datum voor shoot was snel geprikt. Op de afgesproken dag stond Denise al klaar met haar apparatuur en konden we gelijk beginnen. In zeer korte tijd hadden we diverse settings en poses gedaan. Ook het overleg over hoe we de foto’s wilden laten zien was fijn. We hebben een prachtig fotoboek laten maken en daar kon (o)ma zelf een foto uitkiezen die ze aan de wand wil. Denise is heel professioneel tijdens het schieten van de foto’s en ze kan goed met kinderen omgaan. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren!”
Lieve woorden van
ADA WAAL
Ze zijn echt supermooi en zo leuk dat je de kleinkinderen ook per gezin samen met mijn vader en moeder op de foto hebt gezet🥰
Heb je interesse in een fotoshoot?
 
Neem gerust contact op!